اخبار

روتر WRT3200ACM پادشاه روترهای LINKSYS

روتر WRT3200ACM پادشاه روترهای LINKSYS

WRT3200ACM جدیدترین عضو خانواده WRT کمپانی LINKSYS، روتر Wi-Fi با تکنولوژی AC3200 است. این روتر سریع‌ترین روتر dual-band (دو بانده) جهان به شمار   می رود که با استفاده از دو بانده ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز و تکنولوژی Tri-Stream 160، سرعت 2.6Gbps را دارا است. تکنولوژی Tri-Stream 160 به معنای استفاده از کانال های ۱۶۰ مگاهرتزی در باند ۵ گیگاهرتزی روتر است که با استفاده از ۳ جریان ۱۶۰ مگاهرتزی، سرعت ۲ برابر نسل پیشین (2.6Gps) را فراهم کرده است.

روتر WRT3200ACM پادشاه روترهای LINKSYSاستفاده از فرکانس ۱۶۰ مگاهرتزی (بر خلاف میزان معمول ۸۰ مگاهرتزی) تنها با گواهینامه (DFS (Dynamic Frequency Selection ممکن است و WRT3200ACM تنها روتر جهان است که اجازه استفاده از این فناوری را دارد. این روتر از تکنولوژی MU-MIMO نیز بهره می‌برد که باعث می‌شود هنگام استفاده چندین کاربر از شبکه Wi-Fi، هیچ یک با تاخیر و کندی روبرو نشوند.

سخت افزار داخلی LINKSYS WRT3200ACM دارای یک پردازنده ۲ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم است تا پردازش ترافیک‌های سنگین شبکه‌ای و فراهم کردن کمترین زمان تاخیر ممکن شود. پورت های موجود عبارتند از ۴ پورت LAN گیگابیتی ، یک پورت WAN گیگابیتی ، یک پورت USB 3.0 و یک پورت eSATA/USB 2.0 و این روتر از ۴ آنتن خارجی قابل تنظیم بهره می‌برد و برای استفاده در محیط‌های وسیع و بزرگ طراحی شده است.

اپلیکیشن موبایل کاربردی LINKSYS به نام Smart Wi-Fi لذت کار با این روتر را دو چندان می‌کند. با استفاده از Smart Wi-Fi می‌توان شبکه Wi-Fi روترهای LINKSYS را به راحتی کنترل و مدیریت کرد. قابلیت‌های کنترل والدین، اولویت‌بندی ترافیک شبکه و تعریف شبکه مهمان از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

 

روتر WRT3200ACM پادشاه روتر های LINKSYS
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *