اخبار

آغاز فاز دوم طرح رجیستری

آغاز فاز دوم طرح رجیستری

فاز دوم طرح رجیستری شامل ، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر،تبلت، دستیاردیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایل‌واره‌ها) آغاز شد.
در این حین ، زمانبندی اعمال قانون برای ساعت هوشمند سیم‌کارت‌ خور 12 تیرماه 1400 و دستگاه بارکداسکنر، PDA و مبدّل تلفن ثابت به سیار سیم‌کارت‌خور نیز 19 تیرماه 1400 تعیین شده است. زمان اعمال قانون برای تبلت در طرح رجیستری طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.
شایان به ذکر است اگر فردی دستگاه سیم‌کارت‌خوری مانند تبلت، ساعت هوشمند، بارکداسکنر، PDA و مبدل تلفن ثابت به سیار دارد باید تا قبل از تاریخ‌های تعیین‌شده، سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار دهد و آن را روشن نماید و حتما نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک اقدام کند و از سرویس گرفتن دستگاه خود تا قبل از زمان‌ بندی‌های اعلام ‌شده اطمینان حاصل نماید.
توصیه می‌شود سرویس گرفتن از دستگاه را به هیچ وجه به روز و ساعات پایانی اجرای طرح رجیستری موبایل‌واره‌ها موکول نکنید، زیرا ممکن است در آن ایام و ساعات، با افزایش حجم بار شبکه مواجه شوید و امکان انجام مراحل رجیستری برایتان فراهم نشود.
همچنین حتما باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید، از اصالت دستگاه اطمیتان حاصل نمایید. برای این کار می توانید از طریق کد دستوری #7777* یا سایتwww.hamta.ntsw.ir و یا اپلیکیشن همتا استعلام حاصل نمایید و بعد اقدام به خرید دستگاهی کنید که استعلام قانونی بودن آن را دریافت کرده اید.
🔶 استعلام اصالت، اطلاعاتی از قبیل برند و مدل دستگاه، نوع واردات، شرکت واردکننده، شرکت گارانتی کننده و تاریخ آغاز گارانتی می باشد که خریدار باید حتماً برند و مدل کالا را با نتیجه استعلام اصالت تطبیق دهد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *