اخبار

ايرانسل تعرفه مصرف آزاد اينترنت خود را کاهش داد

ايرانسل تعرفه مصرف آزاد اينترنت خود را کاهش داد

ايرانسل تعرفه مصرف آزاد اينترنت خود را کاهش داد

 

طبق آخرین اطلاعات ارائه شده در وبسایت و روابط عمومی ایرانسل ، تعرفه مصرف آزاد استفاده از خدمات شبکه اينترنت همراه ايرانسل، کاهش يافت و به 0.5 ريال به ازاي هر کيلوبايت براي مشترکين سيم کارت‌هاي دائمي و 0.75 ريال براي مشترکين سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل رسيد. تعرفه مصوب تبادل هر کيلوبايت اطلاعات پيش از اين 14.7 ريال بود که توسط ايرانسل تا 5 ريال محاسبه مي‌شد.­­ به گزارش روابط عمومي ايرانسل، اين تعرفه از اول دي ماه و در تمامي ساعات براي کليه مشترکين سيمکارتهاي دائمي، اعتباري و پيام‌رسان اين اپراتور که از خدمات اينترنت همراه مبتني بر نسل‌هاي 2، 3 و 4 ايرانسل به صورت مصرف آزاد استفاده مي‌کنند، اعمال مي‌شود.

همچنين ايرانسل راه‌کارهايي نظير بسته‌هاي اينترنت همراه، بسته‌هاي ترکيبي و بسته ترکيبي با قابليت شخصي‌سازي براي مديريت بهينه هزينه‌هاي مشترکين،عرضه کرده و از برنامه خود براي عرضه سرويس حساب چندکاربره براي به اشتراک گذاري يک بسته اينترنت همراه با چند سيمکارت اعتباري ايرانسل ديگر و همچنين عرضه بسته‌هاي افزايشي جديد به همراه مزاياي ويژه خبر داده است.

براساس اين گزارش، از اول دي‌ماه، تمامي مشترکين سيم‌کارت‌هاي دائمي و اعتباري ايرانسل مي‌توانند براساس نياز و مصرف خود، با انتخاب يکي از بسته‌هاي افزايشي عرضه شده در جشنواره زمستان 93 ايرانسل، هزينه‌هاي ارتباطي خود را کاهش دهند.

مشترکين سيم کارت‌هاي اعتباري ايرانسل همچنين مي‌توانند با استفاده از خدمات «بسته‌هاي ترکيبي»، دقايق مکالمه و پيامک ايرانسلي را به همراه ترافيک اينترنت همراه، به صورت يک‌جا و با اعتبارهاي زماني روزانه، هفتگي، ماهيانه، سه ماهه، شش ماهه و يک‌ساله خريداري و هزينه‌هاي ارتباطي خود را کاهش دهند. همچنين امکان سفارشي‌سازي ميزان دقايق مکالمه و پيامک ايرانسلي و حجم اينترنت همراه اين بسته‌ها، با استفاده از سرويس جديد «بسته ترکيبي من» از طريق وب‌سايت ايرانسل قابل سفارشي‌سازي است.

اطلاعات بيشتر در خصوص تمامي محصولات و خدمات ايرانسل از جمله خريد آنلاين سيمکارت، تبديل سيم کارت اعتباري به دائمي (آي‌سيم)، تبديل سيم‌کارتهاي معمولي به LTE، بسته هاي ترکيبي، خدمات نسل سه و چهار ايرانسل و مودم هاي همراه 3G و 4G به همراه بسته‌هاي افزايشي ويژه اين مودم‌ها از طريق وب‌سايت رسمي ايرانسل به نشاني www.irancell.ir قابل مشاهده است.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *