آموزش

کی دی تی KDT

کی دی تی

کمپانی کی دی تی KDT

شرکت کی دی تی از سال 1375 تا 1380 بعنوان ISP فعالیت خود را در شهر تهران آغاز نموده و از سال 1380تا 1384 بعنوان مجری پروژه های دوربین مدابسته آنالوگ فعالیت داشته و از سال 1384 تا 1387 بعنوان مجری پروژه های دوربین مدابسته تحت شبکه فعالیت خود را ادامه داده است.

این شرکت در سال 1390 به طور رسمی در عرصه تولید تجهیزات شبکه قدم نهاد. شرکت KDT در آغاز به مونتاژ تجهیزات شبکه POE پرداخت و به مرور زمان توانست تا کلیه مراحل طراحی و تولید را به طور اختصاصی انجام دهد. همچنین در زمینه‌ی طراحی و نصب و اجرا و تعمیر سیستم‌ های حفاظتی مانند دوربین مدار بسته اعلام سرقت اعلام حریق، درب اتوماتیک آنتن مرکزی و سیستم‌های شبکه سخت افزاری فعالیت خود را ادامه داد.

کی دی تی بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه در خاورمیانه به شمار می آید. شرکت KDT به صورت همزمان دوربین های مداربسته تحت شبکه و دستگاه های nvr خود را تولید و روانه بازار نمود و موفق شد تا در این حوزه نیز مشتریان و خریداران بسیار را جلب خود کند.

محصولات KDT

از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به سوئیچ‌ های شبکه POE، انواع کابل شبکه، سوکت شبکه، دوربین‌ های مدار بسته تحت شبکه و تجهیزات ضبط آن، اشاره کرد این محصولات در چهار خط تولید به طور همزمان تولید می شود و این گروه سعی کرده اند که تا حد ممکن پاسخگوی نیازهای داخلی کشور باشند. مراکز اصلی تولیدات کی دی تی در شهرهای تهران، یزد و دفتر مرکزی در شهر تهران قرار دارد.

کنترل کیفیت و کارآمدی محصولات این شرکت موجب شده است تا مدیران KDT محصولات خود را برای ۵ سال متمادی و بی قید و شرط تضمین نمایند. برخی از محصولات این شرکت در برابر شکستگی، ضربه و آتش سوزی نیز واجد شرایط گارانتی هستند. این کمپانی اهمیت بسیاری به نظر مصرف کننده و نصب کننده می دهد و معتقد است جلب رضایت مشتریان بسیار موثر تر از تبلیغات محصولات می باشد.

بیشتر بخوانید: همه چی در مورد دوربین های مدار بسته

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *