آموزش

آموزش مخفی یا آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)

شبکه کاران کهن

در حال حاضر قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شده که به موجب آن کاربران می‌توانند به جای حذف پست های ارسالی خود نسبت به آرشیو یا مخفی کردن آن‌ها وارد عمل شوند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه آرشیو کردن پست ها در اینستا گرام (Archive) بپردازیم.

مقدمه

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پس از ارسال پستی در اینستاگرام، برای حذف آن مردد شده باشید! حذف پست های اینستاگرام می‌تواند بنا به دلایل مختلفی صورت پذیرد. اینستاگرام اشاره  می‌کند که کاربران به دلایلی همچون عدم دریافت لایک کافی، کامنت کافی و غیره پست هایشان را پس از ارسال حذف می‌کنند! اما این روش دیگر تنها راه حل موجود نیست!

اینستاگرام قابلیتی را در اپلیکیشن محبوب خود ارائه کرده که به موجب آن کاربران می‌توانند پست های مورد نظرشان را آرشیو کنند! آرشیو کردن پست های اینستاگرام (Archive) سبب می‌شود تا سایر کاربران قادر به مشاهده آن‌ها نباشند، اما شما هر زمان که تمایل داشته باشید در اکانت خود بتوانید به آن پست های آرشیو شده دسترسی یابید. به بیان دیگر قابلیت جدیدی که نام بردیم، منجر به مخفی شدن پست های مورد نظرتان در اینستاگرام می‌شود.

حالاچگونه از قابلیت مذکور استفاده کنیم؟ در این اینجا قصد داریم به آموزش نحوه آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive) بپردازیم.

چگونه پست خود را مخفی کنیم؟

برای اینکه از طریق قابلیت Archive اینستاگرام، پست های مورد نظرتان را مخفی کنید، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

•برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

•به بخش پروفایل (Profile) بروید. در این بخش لیست پست های خود و اطلاعاتی همچون تعداد فالوورها، فالویینگ ها و غیره ارائه شده‌اند.

 

شبکه کاران

•پست مد نظرتان که قصد دارید مخفی یا آرشیو شود را انتخاب کنید.

•آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای پست را لمس کنید.

شببکه کاران کهن

•در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Archive را انتخاب کنید.

شبکه کاران کهن

به همین سادگی پست مورد نظر مخفی یا آرشیو می‌شود. در نظر داشته باشید که قابلیت مخفی کردن یا آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive) هنوز به طور گسترده ارائه نشده و فقط در برخی مناطق قابل استفاده است. قرار است اینستاگرام به تدریج این ویژگی را در سایر نقاط هم منتشر و در اختیار کاربران قرار دهد.

مشاهده لیست پست های مخفی یا آرشیو شده اینستاگرام

شما به عنوان صاحب اکانت خود هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید لیست پست های آرشیو شده خود را مشاهده کنید. برای انجام این کار آیکون جدید و شبیه به “تایمر” در گوشه سمت راست و بالای صفحه پروفایل ارائه شده که باید آن را لمس نمایید. مراحل دقیق دسترسی به این گزینه به شرح زیر هستند:

شبکه کاران کهن

•برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

•به قسمت پروفایل (Profile) بروید.

•آیکون با نماد “تایمر” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.

به این صورت لیستی از پست های آرشیو شده اینستاگرامتان نمایان می‌شوند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *