اخبار

همراه اول نیز تعرفه مصرف اینترنت آزاد خود را کاهش داد

همراه اول نیز تعرفه مصرف اینترنت آزاد خود را کاهش داد

پس از اینکه ایرانسل هفته گذشته تعرفه‌ی اینترنت آزاد خود را کاهش داد همراه اول در اقدامی نسبتا مشابه خبر از کاهش تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه در تمامی نسل‌های تلفن همراه داد. همراه اول از اول دیماه، بدنبال مصوبه ۲۰۳ مورخ ۲/۹/۹۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص اصلاح تعرفه داده تلفن همراه، تعرفه مصرف آزاد داده را در نسل‌های ۲ و بالاتر در سیم کارت های دائمی به نیم ريال و در سیم کارت‌های اعتباری به  ۰.۷۵ ريال کاهش داد. پیش از این تصمیم‌گیری ، تعرفه مصوب هر کیلو بایت داده ۱۴.۷ ريال بود که توسط اپراتور همراه اول در روز ۴ ريال و در شب ۱ ريال محاسبه می‌شد.

به این ترتیب همراه اول برخلاف ایرانسل، بدون تغییر در تعرفه‌ی بسته‌های اینترنت خود تنها قیمت اینترنت آزاد را کاهش داده است.

همچنین همراه اول برای جلب رضایت مشتریان خود و مدیریت بهتر استفاده از خدمات اینترنت همراه، بسته‌های هوشمندی ارائه کرده است که به لحاظ قیمتی بسیار ارزانتر از استفاده آزاد هستند. این بسته‌ها برای سیم کارت‌های دائمی و اعتباری طراحی شده که در چهار بسته «یک روزه با حجم ۱۵۰ مگابایت با قیمت ۱۰ هزار ريال»، «۷ روزه با حجم ۸۰۰ مگابایت با قیمت ۵۰ هزار ريال »، « ۳۰روزه با حجم ۲.۵ گیگابایت با قیمت ۱۰۰ هزار ريال» و «یک هفته شبانه (از ساعت ۲۳ لغایت ۸ صبح) با قیمت ۱۰ هزار ريال» به مشترکین عرضه می‌شود.

همراه اولی‌ها می‌توانند برای فعال کردن یکی از بسته‌های اشاره شده، از طریق سامانه پیامکی ۸۰۸۰ و یا سامانه جامع خدمات #۱۱۱* اقدام کنند.

بنابراین در صورتی که مشترک همراه اول اگر یکی از بسته های مذکور را فعال نکنند، هزینه اینترنت همراهش بصورت آزاد محاسبه می‌شود.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *