آموزش

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس یکی از بهترین برندهای کابل شبکه در بازار تجهیزات شبکه است. نگزنس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع محصولات شبکه است که کابل شبکه یکی از مهم ترین این تجهیزات می باشد. nexans مانند دیگر برندهای تولیدکننده محصولات شبکه توانسته توانایی خود را در ارائه محصولات باکیفیت نشان دهد.

کابل های شبکه nexans تنوع بسیار زیادی دارند و در انواع مختلفی در بازار موجود است. علت محبوبیت این برند در کابل شبکه، استفاده از روکش های با کیفیت و مقاوم حین ساخت آن ها است. در نتیجه در مقابل نویز کمترین اختلال را پیدا می کند. استفاده از کابل nexans اصل و با کیفیت باعث بهبود کارایی و عملکرد شبکه می شود.

انواع کابل شبکه nexans

انواع کابل شبکه نگزنس از لحاظ نویز پذیری شامل :  UTP، FTP، SFTP

کابل شبکه nexans بدون شیلد (UTP):

این نوع کابل شبکه جز ساده ترین کابل های شبکه محسوب می شود. این نوع کابل ها همان طور که از اسمش پیداست هیچ لایه محافظتی بر روی زوج سیم ها نداشته و روکش از جنس  PVC از آن محافظت می کند. این نوع کابل به دلیل نداشتن لایه محافظ نویز پذیر بوده و مشکلاتی را همراه خود دارد.

کابل شبکه نگزنس FT:

این کابل شبیه کابل UTP بوده ولی با این تفاوت که یک محافظ آلومینیوم در آن به کار رفته است. این لایه محافظ از اختلال که بر اثر نویز در سیستم ایجاد می شود جلوگیری می کند.

کابل شبکه nexans شیلددار (SFTP):

در این نوع کابل محافظ بیشتر قرار گرفته و بیشتر جلوی نویز های احتمالی را می گیرد. هم شیلد هم محافظ آلومینیوم روی سیم ها قرار گرفته و محافظت بیشتر شده است. هنگامی که اطلاعات حساسی برای انتقال وجود دارد استفاده از این کابل ها ضرورت پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اجرای کابل کشی شبکه

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *