آموزش

دوربین های هایک ویژن

دوربین هایک ویژن

دوربین های هایک ویژن

برند هایک ویژن یکی از فعال ترین تولید کننده سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته است که دارای محصولات گوناگونی در زمینه دوربین های مداربسته می باشد که تولید کشور چین است. این دوربین ها از تنوع بالا و کیفیت مناسبی برخوردارست که میتوان این دوربین ها را به چند دسته تقسیم کرد. یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته HD مورد استفاده در بازار می باشد این دوربین ها از تنوع بالا و دسته بندی های گوناگونی برخوردار هستند.

دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته در ایجاد امنیت نقش مهمی دارند و دوربین های هایک ویژن در این زمینه با داشتن تنوع بالا و ویژگی های منحصر به فرد خود در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرند از ویژگی های این دوربین ها می توان به کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. این دوربین ها در مدل های مختلفی در دسترس هستند و مناسب برای استفاده در فضای داخلی و خارجی و محوطه کار می باشند. دوربین های با لنز ثابت و متحرک این امکان را فراهم می سازند که بتوانید با آن ها امنیت محل کار خود را فراهم کنید.

دوربین های حفاظتی

دوربین های مداربسته هایک ویژن در بازار ایران یکی از پر طرفدارترین محصولات امنیتی به حساب می اید. این دوربین ها با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب برای استفاده در منازل, محیط کارگارهی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال میتوان به امکان دید در شب دوربین های مداربسته هایک ویژن اشاره کرد که با بردی ۲۰ متری و بیشتر تصاویر را ضبط می کنند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول امکان ضبط و ذخیره سازی تصاویر میتوان اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های این برند میتوان به داشتن نمایندگی فعال و گارانتی معتبر ان اشاره نمود. یکی از پر مصرف ترین محصولات این برند دوربین های هایک ویژن توربو HD و دروبین های هایک ویژن تحت شبکه است. این دوربین ها بخش بزرگی از بازار تجهیزات امنیتی و مدار بسته را در کشور در دست خود دارند و تنوع بالا که از ان برخودار هستند همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته و سهم زیادی در بازار دوربین های مدار بسته را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: انواع دوربین های مدار بسته

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *