آموزش

پچ پنل نیوراک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پچ پنل نیوراک

پچ پنل نیوراک چیست ؟

پچ پنل نیوراک یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی در محیط های صنعتی می باشد که از ویژگی های منحصر به فری برخوردار است این محصول که مبدل سخت افزاری پورت RJ-11 به RJ-45  است در برابر نوسانات برقی مقاوم بوده و برای هر پورت موجود در سخت افزار خود دارای یک فیوز جهت جلو گیری از نوسانات برق می باشد، این ویژگی ها آن را به یکی از محبوب ترین تجهیزات شبکه تبدیل کرده است.

به طور کلی پچ پنل قطعه ای مستطیل شکل است، معمولا دارای ۲۴ یا ۱۲ پورت است که درون رک قرار می‌ گیرد. همچنین تمامی کابل های شبکه از قسمت های مختلف ساختمان در یک نقطه جمع شده و به این قطعه متصل می‌ شوند تا نظم خاصی را در اجرای شبکه ساختمان بوجود آورد.

پچ پنل فیوز دار نیوراک

این پج پنل فیوزدار از ویژگی های منحصر به فرد و قیمت مناسبی برخوردار است که اگر بخواهیم برخی از ویژگی های ان را ذکر کنیم می توانیم به حفاظت از سریز , ولتاژ عامل , ولتاژ‌ سکته , بدنه فولادی و بسیاری موارد دیگر نام برد این محصول یکی از کاربردی ترین و قدرتمند ترین تجهیزات شبکه به حساب می اید که همواره از محبوبیت بالایی در محیط های صنعتی برخوردار است.

کاربرد پج پنل نیوراک

پج پنل نیوراک که دارای پورت های گوناگونی می باشد در اتصال شبکه کاربرد اساسی را ایفا می کند این محصول ارتباط بین نقاط انتهایی کابل های شبکه و تجهیزات شبکه ای مثل هاب روتر و تجیهزات دیگر را برقرار می کنید و از داشتن ارتباط مستیقم و پیچیدگی کابل های شبکه جلوگیری می کند. استفاده از این محصول بسیار کاربردی و اسان می باشد که در صورت استفاده از ان نظم, راحتی و سرعت بالا را در شبکه به همراه دارد. این محصول دارای انواع گوناگونی بوده که نسبت به نیاز کاربران هر یک از ان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: تجهیزات پسیو فیبر نوری

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *